نرم افرار تری دی مکس – ۳ds Max بیشتر به دلیل ابزارهای مدلسازی و رندرینگ آن شناخته شده است. این نقاط قوت، خود را در معماری، ساخت، توسعه بازیها، طراحی صنعتی و موشن گرافیک نشان میدهند. در این دوره، دهها ویژگی و تکنیک، برای ایجاد مهارت در به کارگیری ۲۰۲۱ ۳ds Max ارائه میشود. از مدلسازی و بافت گرفته تا نورپردازی و رندرینگ. آموزش تری دی مکس – ۳ds Max در این دوره، از سطوح مبتدی آغاز و به سطوح بالاتر گسترش پیدا میکند. یک مرور کلی بر کل بسته و همچنین مهارتهای اساسی مورد نیاز هنرمندان سه بعدی در ایجاد مدلها و انیمیشنهای حرفهای، از جمله موارد پوشش داده شده در دوره آموزش تری دی مکس – ۳ds Max میباشند.
شما در دوره آموزش تری دی مکس – ۳ds Max ما، میتوانید بیاموزید که چگونه به رابط کاربری ۳ds Max بروید و آن را متناسب با نیاز و مطابق اولویتهای خود تنظیم کنید. نحوه مدلسازی اشیاء مختلف با استفاده از spline، چند ضلعی و سطوح تقسیم را کشف کنید. سپس بیاموزید که سلسله مراتب بسازید، دوربین و نور اضافه کنید، با کیفرمها کار کرده و متحرک سازی کنید. Aaron F. Ross، مدرس این دوره از آموزش تری دی مکس – ۳ds Max همچنین نگاهی عمیق خواهد داشت به مواد، نگاشت بافت و بررسی چند موتور رندر، از جمله: آرنولد و کوئیک سیلور.
سرفصل های این پک آموزشی :
مقدمه
آشنايي با تري دي مکس
نحوه استفاده از فايل هاي تمرين
شروع به کار
انتخاب يک صفحه کاري
سفارشي سازي تنظيمات
استفاده از فولدرهاي پروژه
رابط کاربري تري دي مکس
آشنايي با رابط کاربري
سفارشي سازي صفحه کاري
سفارشي سازي پس زمينه رنگ درجه بندي ها
ايجاد پرمتيو با استفاده از ورودي هاي صفحه کليد
ساختن پرمتيوها با ماوس
تغيير موقعيت اشيا
چرخاندن و تغيير شکل دادن اشيا
جا به جايي ويو پورت ها
پرخاندن ويو پورت ها
صرفه جويي در زمان با استفاده از ميانبرهاي صفحه کليد
سفارشي سازي ميانبرها
انتخاب حالت سايه دار در ويوپوينت ها
تنظيمات پيشرفته چيدمان
پيکربندي چيدمان ها
چيدمان صحنه
مشخص کردن واحد هاي اندازه گيري
مشخص کردن واحدهاي سيستم
تعريف درجه بندي هوم
ذخيره تمپلت صحنه
ادغام کردن صحنه ها
کپي کردن نمونه هاي اشيا
کپي گرفته از اشيا با استفاده از جابه جايي
معرفي اسنپ
حرکت دقيق با گريد و اسنپ
مرتب کردن اسم هاي اشيا
جمع کردن اشيا در گروهها
مديريت لايههاي نمايشي
کنترل ويژگي هاي اشيا و لايه نمايشي
آشنايي با مرجع خارجي
ساخت گزارش XREF
حرکت در سيستم هاي مختصاتي مرجع
چرخاندن اشيا در سيستم هاي مختصاتي مرجع
تغيير اشيا حول محور انتقال
ايزوله کردن و قفل کردن سلکشن
انتخاب در حالت هاي پنجره و کراسينگ
مدل سازي اسپيلاين
ساختن اشکال
ويرايش Bezier splines
تنظيم جزئيات شکل
مدل سازي با Extrude modifier
اصلاح مسير با استفاده از ابزار sweep
خروجي گرفتن از مسيرهاي Adobe Illustrator
وارد کردن مسيرهاي ايلاستريتور به تري دي مکس
اضافه کردن Bevel modifier
کنترل سطح جزئيات
مدل سازي توپولوژي
تغيير و تنظيم TextPlus
مدل سازي پارامتري
تغيير شکل شي اي با ماديفاير
لايه بندي تغيير شکل دهنده ها
تعريف سطح جزئيات پاليگان
رد کردن انتخابي به بالاي استک
درک وابستگي توپولوژي
نسخه سازي و بستن استک
مدل سازي چندضلعي
آماده سازي عملگرهاي بول
ترکيب کردن حجم ها با استفاده از عملگرهاي بول
اضافه کردن لبه با استفاده ازQuickSlice
اضافه کردن لبه ها با ابزار برش
سخت کردن لبه هاي چندضلعي
مدلسازي با استفاده از ريبون
ساده سازي اشکال با ابزار حذف
انشعابسازي Editable Poly
جزئيات دادن به مش
ايجاد گوشه هاي منحني
مدل سازي سطح زيربخش
آشنايي با سطوح زيربخش
بهترين تمرينات جهت مدل سازي
مدل سازي جعبه
مدل سازي با Symmetry modifier
مدل سازي منحني با استفاده از ابزار انتخاب نرم
اصلاح اشکال با سوئيفت
محدودسازي انتقالات
اصلاج شکاف با تغيير اندازه غير يکنواخت
تيز کردن گوشه ها
نهايي سازي زيربخش ها
تکنيک هاي دوربين
ساختن يک دوربين فيزيکي و هدف آن
جابه جايي دوربين اول شخص در ويو پورت ها
فعال سازي Safe Frames
تنظيم رزولوشين و نسبت ابعاد در تنظيمات رندر
ساخت يک دوربين آزاد
چرخاندن در فضاي مختصاتي Gimbal
تنظيمات مربوط به سه پايه و شبيه سازي آن
نورپردازي
پيش نمايش از رندرها
ايحاد نور فتومتريک
تنظيم شدت نور و رنگ
تنظيم شکل نور
کنترل پارامترهاي نورافکن
استفاده از Light Explorer
روشنايي با رنگ محيط
روشنايي با يه HDRI enviroment
اصلاح سفيدي محيطي
جدا کردن محيط از پس زمينه
ايجاد خورشيد و آسمان
مواد
استفاده از Slate Material Editor
تعيين کردن ماد براي آبجکت
مديريت مواد صحنه
مديريت sample slot
ذخيره کتابخانه مواد
رنگ مواد فيزيکي
پارامترهاي انعکاس مواد فيزيکي
کنترل حالت سايه گذاري مواد در ويو پوينت
کنترل اندازه نمونه مواد
ساختن نقشه سه بعدي رويه اي
پارمترهاي جهت يابي نقشه سه بعدي
ترسيم فايل هاي تصويي Bitmap
نمايش نقشه هاي سه بعدي
استفاده از اندازه واقعي
بازيابي اتصالات
انيميشن
آشنايي با سلسله مراتب
حرکت نقاط pivot
چرخاندن نقاط pivot
اولويت بندي محورهاي چرخش
اتصال اشيا
قفل کردن انتقالات
اصلاح و دوري از مشکلات تغيير اندازه
انتخاب نرخ فريم و سرعت بازپخش
انتخاب بخش زماني فعال
ساخت کي فريم به صورت اتوماتيک
ساخت کي فريم در حالت Set
ويرايش در تايم لاين
ويرايش در Dope Sheet
ويرايش در حالت منحني
ويرايش Interpolation در Curve Editor
تغيير خطوط مماس
ويرايش مسير با motion
رندر گرفتن
انتخاب رندر کننده
انتخاب گزينه هاي رندر
رندر کردن توالي تصوير
پخش توالي تصويري با RAP Player
رندر گرفتن در محدوده پويا
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.