سر فصل های آموزش نرم افزار Inventor-بخش اول :
- معرفی کلی نرم افزار
- بررسی اعتبار نامه های نرم افزار
- تکنیک های آموزشی برای یادگیری مفاهیم اولیه
- معرفی محیط Home page
- بررسی فایل های مورد استفاده در اینونتور
- انتخاب فایل های پروژه
- ایجاد فایل های پروژه
- تعریف یک پروژه
- نگاهی به رابط کاربری
- کار روی رابط کاربری
- استفاده از گزینه Browser
- استفاده از نوار Ribbon
- استفاده از نوار Quick access
- ایجاد تغیرات گرافیکی
- برسی یک ایده طراحی قبل از شروع کار
- آشنایی با مفهوم Geometry
- آشنایی با constraints
- ایجاد خطوط اولیه طراحی
- سه بعدی سازی اشکال مختلف
- اسفتاده از splin در طراحی
- کار construction Geometry
- رسم و به وجود اوردن ابعاد
- اضافه کردن هوش به پروژه
- ایجاد تغیرات در Geometry
- نحوه دستکاریGeometry با استفاده از offset
- نحوه ایجاد تغیرات Geometry با استفاده از mirror sketch
- اشنایی با مفهوم work features و work plin
- ایجاد صفحات offset
- روش ایجاد صفحات مختصات مختلف
- طراحی محور ها و نقاط در صفحات
- طراحی کنار های اشیا
- روش دیگری از ایجاد Geometry
- بررسی مدل های سه بعدی
- بررسی فرمان های part Moddeling
- روش های دیگر برای اچرا دستور Extu
- بررسی ویژگی های Revolve
- کار با فرمان loft
- کنترل یک مدل سه بعدی
- کار با ویژگی sweep
- به کاری گیری sweep در پروفایل ها
- ایجاد حفره ها در مدل ها
- ایجاد یک sketched Hole
- نحوه طراحی Threaded hole
- تغیر حالت گوشه مدل ها با دستور fillets and chamfe
- بررسی ویژگی shell feature
- ایجاد یک pattern مستطیلی از feature
- بررسی pattern tools
- بررسی pattern tools با یک دیدگاه منحصر به فرد
- بررسی circular feature patterns
- بررسی Mirroring part feature
- بررسی ویژگی Tspline
- تبدیل یک مکعب مستطیل به موس
- ادامه طراحی موس
- ادامه طراحی موس(قرینه سازی )
- ویرایش طراح
- طراحی قطعات پیچیده تر (Assemblies)
- جاساز کردن part ها در یک Assemblies
- ایجاد تغیرات در قسمت های مختلف content center
- اضافه کردن Part های جدید به Assemblies توسط content center
- هوشمند سازی Assemblies
- آموزش Angle contstraint
- اجرای Assemblies توسط دستور insert
- آموزش constraint های حرکتی
- بررسی Translational constraint
- تبدیل حرکت چرخشی به خطی و بلاعکس
- برقرای ارتطباط با قطعات مختلف
- بهبود بخشی ظاهر Assemblies
- استفاده از visual styles در طراحی
- بررسی ایکون های tab در گزینه View
- زیبا سازی Assemblies
- ایجاد View در صفحات Drawing
- طراحی خطی در Assemblies
- طراحی یک View و ایجاد یک Breackout
- اضافه کردن بعد و Dimensians به Drawing
- اضافه کردن اطلاعات به Dimensians
- بررسی Baseline
- طراحی یک View با جزییات کامل
- حرف پایانی
سر فصل های آموزش نرم افزار Inventor-بخش دوم:
- معرفی محیط
- ترسیمات دو بعدی – 1 (Sketch)
- ترسیمات دو بعدی -2 (Sketch)
- ترسیمات دو بعدی -3 (تمرین و نکات)
- ترسیمات سه بعدی مقدماتی (part)
- انواع صفحات کاری _1
- انواع صفحات کاری-2
- projection
- ترسیمات سه بعدی پیشرفته-1(part)
- ترسیمات سه بعدی پیشرفته-2(part)
- ترسیمات سه بعدی پیشرفته-3(part)
- ترسیمات سه بعدی پیشرفته-4(part)
- ترسیمات سه بعدی پیشرفته-5(part)
- ترسیمات سه بعدی پیشرفته-6(part)
- تمرین -1(part)
- تمرین-2(part)
- طراحی سطوح (surface)
- مونتاژ قطعات (Assembly)
- قطعات استاندارد
- تهیه نقشه اجرایی-1
- تهیه نقشه اجرایی-2
- طراحی انواع چرخدنده
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.