دوره آموزشی فارسی ” آموزش پیشرفته سی شارپ در یونیتی ” – سری اول – تا پنجم
در این آموزش یاد می گیرید که چگونه با اسکریپت نویسی با زبان سی شارپ، یک دنیای بازی باورپذیر بسارید. در این دوره جامع که برای کاربران سطح متوسط طراحی شده است، تکنیک های اسکریپت نویسی پیشرفته با سی شارپ و مفاهیم اصلی آنها را برای رفع مشکلات توسعه در دنیای حقیقی توضیح می دهیم.
با ایده های ریاضیاتی پایه مانند بردارها و چهارگان ها آشنا می شویم تا اشیا را حرکت داده، بچرخانیم و تغییر دهیم. با نحوه اجرای سی شارپ برای قابلیت خط دید، هوش مصنوعی، شناسایی برخورد و بسیاری موارد دیگر آشنا می شویم.
به علاوه یاد می گیریم که چگونه با مقدار زیادی داده کار کنیم، چگونه سیستم های مختصات و مشکلات فضایی را درک کنیم و چگونه ویرایشگر یونیتی را شخصی سازی کنیم تا به شیوه مورد نیازمان با آن کار کنیم. در انتهای این دوره، یک درک اساسی از کدنویسی با سی شارپ خواهید داشت تا بازی های پیچیده ای بسازید که حیرت انگیز و قابل فروش در بازار هستند.
عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش یپیشرفته سی شارپ در یونیتی ” – سری اول
۱- مقدمه
۲- ملزومات این دوره
۳- آغاز به کار با جا به جایی و حرکت
۴- بردارها و فضاهای مختصاتی
۵- DeltaTime
۶- Gizmo ها
۷- آیکن های Gizmo
۸- Quaternion ها
۹- چرخش و حرکت دورانی
۱۰- چرخش و نگاه کردن
۱۱- چرخش و سرعت چرخشی
۱۲- گردش و حرکت کردن با Quaternion ها
عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش یپیشرفته سی شارپ در یونیتی ” – سری دوم
۱- مقدمه
۲- حرکت بازیکن
۳- فیزیک و برخورد
۴- فضای جهانی و فضای داخلی
۵- تبدیل فضای مختصاتی
۶- جاذبه و پرش
۷- Quaternion Slerping
۸- تصویر بردار
۹- پروژه شناور ماندن روی زمین
۱۰- حرکت سطحی روی زمین
۱۱- تغییر ارتفاع روی زمین
۱۲- بردارهای نرمال
عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش یپیشرفته سی شارپ در یونیتی ” – سری سوم
۱- مقدمه
۲- شروع انیمیشن سازی کاراکتر
۳- اصلاح Root Motion
۴- شروع یک Blend Tree
۵- کار با Motion Field ها
۶- اسکریپت نویسی با Blend Tree ها
۷- داده های JSON
۸- داده های JSON و Persistent
۹- طرح ریزی یک Inventory
۱۰- رابط گرافیکی Inventory
۱۱- ایجاد یک پنل Inventory
۱۲- اسکریپت نویسی آیتم های Inventory
۱۳- تکمیل کردن Inventory
عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش یپیشرفته سی شارپ در یونیتی ” – سری چهارم
۱- مقدمه
۲- بحث انتخاب اشیا
۳- کار با ورودیِ کلیک
۴- معرفی کنترل های Twin Stick
۵- نگاه کردن با موس
۶- Prefab های مهمات
۷- نمونه سازی مهمات
۸- معرفی Ammo Pooling
۹- اسکریپت نویسی مهمات
۱۰- ساخت یک Ammo Manager
۱۱- ساخت یک Ammo Pool
۱۲- معرفی queue ها
۱۳- مدیریت Spawn کردن مهمات و نتیجه گیری
عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش یپیشرفته سی شارپ در یونیتی ” – سری پنجم
۱- مقدمه
۲- آماده سازی هوش مصنوعی
۳- تشخیص مجاورت
۴- میدان دید
۵- خط دید
۶- تولید Navmesh
۷- مسیریابی و هدایت کردن
۸- گشت زدن بدون کد
۹- معرفی FSM ها
۱۰- ایجاد State ها
۱۱- تعویض State ها
۱۲- تکمیل کردن هوش مصنوعی
۱۳- بررسی حالت گشت زنی
۱۴- تعقیب، حمله و نتیجه گیری
همراه با بهترین دوره های تخصصی آموزشی برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی سطح حرفه ای از اساتید معتبر بین المللی به زبان انگلیسی
– StoneRiverLearning – C# Programming Crash Course
دوره آموزشی ۹ ساعته ” آموزش برنامه نویسی سی شارپ از مقدماتی تا حرفه ای ”
– Lynda – Programmatic UI with Unity
دوره آموزشی ۲ ساعته ” آموزش برنامه نویسی یونیتی : کدنویسی پیشرفته رابط کاربری بازی در یونیتی ”
– Packt Publishing – Unity 5 Scripting and Gameplay Mechanics
دوره آموزشی ۲ ساعته ” آموزش اسکریپت نویسی و مکانیک گیم پلی در یونیتی ”
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.