ساخت یک سازه ساختمانی و پروژه معماری روند پرهزینه و بسیار مهمیست. هر نوع تغییر در زمان ساخت یا پس از آن بسیار هزینه بردار و شاید ناممکن باشد. بنابراین صنعت روز معماری دنیا نیاز دارد که سازه معماری نهایی قبل از حتی اولین آجر آن که بنا شود ، به طور کامل و با جزییات دیده شود.
هنر Architectural Visualization یا مصور سازی معماری ( به اختصار Arch Viz ) یک عبارت جامع برای مشاهده دقیق طراحی های معماری قبل از ساخت آن هاست .
این مفهوم مصورسازی گرافیکی شامل همه موارد از نقشه های مقدماتی تا رندرهای سه بعدی ثابت و فیلم متحرک و حتی شبیه سازی های بازی گونه فوق پیشرفته و بسیار واقع گرایانه حقیقی و واقعیت مجازیست است.
سازندگان ، معماران ، مشاورین املاک و مهندسان معماری داخلی و خارجی ساختمان از Architectural Visualization برای فروش هرچه بهتر و حرفه ای تر تولیدات و آثارشان در سراسر دنیا استفاده میکنند چرا که تصاویر بهتر از کلمات در تنظیم فروش و اعتماد مصرف کننده هستند و مشتری با یک واقعیت شفاف مجازی از اثر نهایی پیش از تولید آشنا می شود.
دوره آموزشی فارسی ” آموزش آنریل انجین در معماری و مصور سازی و انیمیت معماری و صنعتی با آنریل ”
در آنریل انجین مجموعه ای از ابزارهایی وجود دارد که برای مصور سازی Real-time طراحی شده اند و می توانید از آنها برای ساخت تجربه هایی منحصر بفرد در خارج از صنعت بازی سازی سنتی استفاده کنید. در این دوره آموزش آنریل در معماری یاد می گیرید چگونه از آنریل انجین برای ساخت یک پروژه اول شخص پرسپکتیو استفاده کنید
ابتدا به سراغ آماده سازی Asset ها برای آنریل انجین و طریقه سازمان دهی Assetها در ساختار پروژه می رویم. سپس طریقه ساخت متریال ها و نورپردازی برای یک رندر موثر و جذاب به صورت Real-time را یاد می گیریم. در انتهای دوره با مشاهده سه روش برای پرزنته کردن پروژه Visualization، جمع بندی میکنیم: به صورت تصاویر، به صورت ویدئو و به صورت یک بازی تعاملی.
فهرست عناوین دوره آموزشی فارسی ” آموزش آنریل انجین در معماری و مصور سازی و انیمیت معماری و صنعتی با آنریل “
مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- چه چیزهایی باید بدانید
۳- استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – برنامه ریزی برای مصورسازی
۱- تعریف یک Visualization موثر چیست؟
۲- آنریل انجین و Visualization
۳- تعیین اهداف برای پروژه
فصل دوم – تنظیمات پروژه آنریل انجین
۱- ساخت پروژه آنریل انجین
۲- تغییر دادن تنظیمات پروژه اول شخص
۳- ساختار پوشه های پروژه
فصل سوم – ساخت و آماده سازی اشیا
۱- نکاتی برای ساخت Asset های موثر
۲- واحدها و مقیاس برای آنریل انجین
۳- بررسی Asset ها برای آنریل انجین
فصل چهارم – کار با اشیا در آنریل انجین
۱- وارد کردن Asset ها به آنریل انجین
۲- سازمان بندی محتوا با زیرپوشه ها
۳- قرار دادن Asset ها در صحنه
فصل پنجم – اضافه کردن برخوردها
۱- ویرایشگر Static Mesh
۲- اضافه و ویرایش کردن Collision ها
۳- تست و تنظیم کردن تنظیمات بازیکن
فصل ششم – کار با متریال های آنریل انجین
۱- کار با تکسچرها
۲- ساخت یک متریال ساده
۳- اعمال کردن متریال پارکت چوبی کف
فصل هفتم – نورپردازی برای مصورسازی
۱- نورپردازی از قبل
۲- نورهای ثانویه
۳- ساخت نورپردازی به عنوان پیش نمایش
فصل هشتم – رندر کردن و پردازش پس از تولید
۱- اضافه کردن یک Post process Volume
۲- اعمال کردن افکت ها
۳- تنظیمات محیط و رندر
فصل نهم – انیمیشن دوربین با سیکوئنسر
۱- انیمیشن ساده دوربین
۲- کار با Sequencer
۳- ساخت یک سکانس با Sequencer
فصل دهم – رندر کردن تصاویر
۱- رندر کردن تصاویر ثابت در آنریل انجین
۲- رندر کردن یک ویدئوی Visualization در آنریل انجین
فصل یازدهم – خروجی گرفتن از یک مصورسازی قابل بازی
۱- ساخت تنظیمات برای خروجی بازی
۲- ساخت یک بازی
۳- تست کردن پروژه قابل بازی
فصل دوازدهم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
دوره آموزشی فارسی ” آموزش واقعیت مجازی برای آنریل در معماری و مصور سازی معماری و صنعتی با آنریل انجین ”
در صنعتی که همواره در حال تغییر و نوآوری است، واقعیت مجازی ( VR ) به عنوان یک راه منحصر به فرد برای مشاهده محتوا جلوه می کند. در این دوره آموزش آنریل در معماری یاد می گیرید که چگونه با استفاده از واقعیت مجازی، پروژه های Visualization خود در آنریل انجین را به سطح جدیدی ارتقا دهید.
بررسی می کنیم که چگونه یک پروژه باید از قوانین خاصی پیروی کند تا در فضای VR متقاعد کننده باشد. به علاوه راه حل هایی را برای مشکلات احتمالی با محتوای سه بعدی و VR یاد خواهید گرفت، مانند سرگیجه ناشی از حرکت و همچنین گزینه های ناوبری در صحنه.
فهرست عناوین دوره آموزشی فارسی ” آموزش واقعیت مجازی برای آنریل در معماری و مصور سازی معماری و صنعتی با آنریل انجین “
مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- چیزهایی که باید بدانید
۳- استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – واقعیت مجازی و مصورسازی
۱- واقعیت مجازی به عنوان یک ابزار برای پرزنته کردن
۲- تفاوت تجربه کردن با مشاهده کردن
۳- واقعیت مجازی به عنوان یک ابزار طراحی
۴- ملاحضات آینده: VR Editor
فصل دوم – واقعیت مجازی و آنریل انجین ۴
۱- انتخاب کردن دستگاه VR
۲- نقاط شروع: Templateهای VR
۳- انتقال دادن پروژه ها
۴- نکاتی برای تنظیم کردن صحنه VR
فصل سوم – چالش ها: واقعیت مجازی و مصورسازی
۱- مقیاس حقیقی در واقعیت مجازی
۲- تکسچرها و جزئیات در واقعیت مجازی
۳- ناوبری در واقعیت مجازی
۴- سرگیجه ناشی از حرکت و واقعیت مجازی
فصل چهارم – نتیجه گیری
۱- گاه های بعدی
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.