فصل اول – تنظیمات رندر در وی-ری برای اسکچ آپ
۱- مقدمه ای بر وی-ری برای اسکچ آپ و راینو
۲- سازمان دهی لایه ها در اسکچ آپ ۲۰۱۶
۳- تنظیم کردن صفحات روبرو و پشت
۴- متریال ها در اسکچ آپ
۵- تنظیمات Global Switches
۶- تنظیمات سیستم در اسکچ آپ ۲۰۱۶
۷- تنظیمات دوربین و محیط
۸- تنظیمات Image Sampler (Antialiasing)
۹- تنظیمات DMC Sampler
۱۰- تنظیمات Color Mapping
۱۱- تنظیمات کانال های رندر
۱۲- تنظیمات خروجی در وی-ری برای اسکچ آپ ۲۰۱۶
۱۳- تنظیمات Indirect Illumination (GI)
۱۴ – تنظیمات Irradiance Map و Brute Force
فصل دوم – نورها و دوربین ها در وی-ری برای اسکچ آپ
۱- تنظیمات Vray Sun
۲- تنظیمات Vray Camera
۳- اصلاح رنگ Exposure
۴- کار با Vray Dome Light
۵- ساخت یک تکسچر با استفاده از یک عکس HDRI
فصل سوم – متریال ها و رندر کردن در وی-ری برای اسکچ آپ
۱- تنظیم تصاویر HDRI در فتوشاپ
۲- رابطه بین متریال های وی-ری و اسکچ آپ
۳- تنظیم کردن افکت های انعکاس نور و فرنل در ویرایشگر متریال وی-ری
۴- تنظیمات میزان براقی انعکاس ها در وی-ری برای اسکچ آپ
۵- اضافه کردن یک Bump Map به متریال
۶- کار با UVW Map
۷- شیشه و دیگر متریال های شفاف
۸- پروکسی های وی-ری
۹- وارد کردن و نمونه برداری از پروکسی های وی-ری
۱۰- ابزارهای Vray Frame Buffer
۱۱- وارد کردن کانال های رندر شده، در فتوشاپ
۱۲- اصلاح کردن یک تصویر رندر شده، در فتوشاپ
فصل چهارم – تنظیمات رندر، نور و دوربین در وی-ری برای راینو ۵
۱- تنظیمات Global Switches در راینو ۵
۲- تنظیمات سیستم در راینو ۵
۳- گزینه های دوربین و محیط در راینو ۵
۴- تنظیمات Antialiasing، DMC Sampler و Color Mapping در راینو ۵
۵- کانال های Vray Frame Buffer در راینو ۵
۶- گزینه های خروجی برای یک رندر کروی در راینو ۵
۷- گزینه های Indirect Illumination (GI) و Irradiance Map در راینو ۵
۸- تنظیمات brute Force GI در راینو ۵
۹- تنظیمات Light Cache در راینو ۵
۱۰- سیستم روشنایی روز در وی-ری برای راینو ۵
۱۱- تنظیمات Ambient Occlusion و سایه های نرم در راینو ۵
۱۲- اصلاح Lens Shift در وی-ری برای راینو ۵
۱۳- کار با Vray Dome و تصاویر HDRI در راینو ۵
فصل پنجم – متریال و رندر کردن در وی-ری برای راینو ۵
۱- ساخت یک متریال شیشه شفاف
۲- ساخت متریال های شیشه مات و رنگی
۳- ساخت و تخصیص یک متریال نورانی
۴- ذخیره کردن و لود کردن متریال ها
۵- UVW Mapping در راینو ۵
۶- متریال Toon در وی-ری
۷- نتیجه گیری از وی-ری برای اسکچ آپ و راینو
– به همراه آموزش های تخصصی رندرینگ با وی ری در اسکچ آپ و راینو به زبان انگلیسی
– Lynda –Rendering Fundamentals with Rhino and V-Ray
دوره آموزشی ۳ ساعته ” اصول رندرینگ با راینو و وی ری ”
– Lynda – SketchUp Rendering Using V-Ray 2
دوره آموزشی ۳ ساعته ” رندرینگ در اسکچ آپ با وی ری ۲ ”
– ThinkParametric – V-ray for Rhino ۱۰۱ – Fundamentals of Rendering
دوره آموزشی ۲ ساعته ” اصول رندرینگ با وی ری برای راینو”
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.