فصل اول: آشنایی با سیستم عامل اندروید
تاریخچه
زبان برنامه نویسی اندروید
نسخه های سیستم عامل اندروید
آشنایی با چند اصطلاح
ساختار اپلیکیشن اندروید
معماری اندروید
آشنایی با زبان برنامه نویسی JAVA
فصل دوم: مقدمات
تاریخچه
محیط توسعه یکپارچه (IDE)
ایجاد یک برنامه ساده
فصل سوم: داده ها
آشنایی با انواع داده اصلی
روش تعریف متغییر و مقداردهی آنها
قواعد نامگذاری در جاوا
دریافت مقادیر از کاربر
آشنایی با فرمت ها
فصل چهارم: عملگرها
آشنایی با عملگرهای محاسباتی
آشنایی با عملگرهای رابطه ای – مقایسه ای
آشنایی با عملگرهای منطقی
اولویت عملگرها
فصل پنجم: ساختارهای کنترلی
ساختار تصمیم گیری – شرط
ساختار تصمیم گیری – انتخاب
ساختار تکرار – حلقه While
ساختار تکرار – حلقه doWhile
ساختار تکرار – حلقه for
آشنایی با دستورات break/countinue
فصل ششم: آرایه ها و رشته ها
آشنایی با آرایه ها
آرایه های چند بُعدی
آشنایی با متد های کلاس آرایه
آشنایی با کلاس Arraylist
آشنایی با کلاس String
فصل هفتم: متدها
آشنایی با توابع (متدها)
توابع بازگشتی
فصل هشتم: مدیریت حالت های استثنایی
فصل نهم: مفاهیم شیء گرایی
آشنایی با مفاهیم شیء گرایی
ارث بری
آشنایی با اندروید استودیو
فصل دهم: ایجاد یک برنامه ساده
آماده سازی محیط
ایجاد نخستین برنامه
ساخت ماشین مجازی و اجرای برنامه
====DVD2====
فصل اول : ملزومات
نصب SDK , JDKو Android Studio
نصب و آماده سازی شبیه ساز Genymotion
فصل دوم : آشنایی با Widget های پایه
مقیاس ها در اندروید
View
Id
width
height
gravity
margin
background
ovisibility
TextView
text
textColor
textSize
EditText
hint
Button
padding
ToggleButton
Checked
textOff
textOn
ImageView
background
ImageButton
src
CheckBox
RadioGroup & RadioButton
RatingBar
stepSize
onumStars
rating
ProgressBar
max
progress
secondaryProgress
SeekBar
فصل سوم : آشنایی با layout های پایه
LinearLayout
ScrollView
TableLayout
RelativeLayout
ConstraintLayot
تمرین
فصل چهارم : Resource
Color
String
اضافه کردن زبان
Style
Shape
Selector
فصل پنجم : Activity
چرخه حیات Activity
نسبت دادن یک Layout به یک Activity
ارتباط ویدجت ها با Java
آشنایی با متد OnClickListener
آشنایی با Toast
حرکت بین Activity ها
putExtra
Implicit & explicit
Start Activity For Result
فصل ششم : Libraries
آشنایی با کتابخانه ها
اضافه کردن lib با استفاده از jar file
اضافه کردن lib با استفاده از Gradle
فصل هفتم : Menu
ایجاد منو در Activity با استفاده از کد JAVA
ایجاد منو در Activity به کمک Resource
فصل هشتم : پروژه و خروجی گرفتن
تمرین (ساخت بازی دوز)
Sign کردن و خروجی گرفتن از برنامه
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.