آشنایی با نرم افزار:
مقدمه
تازه های Lumion
حداقل های مورد نیاز نرم افزار
شروع به کار
معرفی محیط نرم افزار:
قرارگیری در محیط
معرفی منوهای نرم افزار (بخش اول)
معرفی منوهای نرم افزار (بخش دوم)
وارد کردن موضوعات به محیط لومیون:
آماده سازی یک صحنه پیش فرض
وارد کردن آبجکتهای Lumion در محیط پروژه
وارد کردن پروژه مدل شده در Lumion
آشنایی با Transformers بخش ۱
آشنایی با Transformers بخش ۲
ایجاد landscape در محیط لومیون:
ایجاد کوه و تپه(برجستگیهای توپوگرافی)
ایجاد دره (فرورفتگی های توپوگرافی)
تسطیح و هموار سازی سطوح توپوگرافی
ناهموارسازی و یکدست کردن سطوح توپوگرافی
تغییر پوشش سطوح توپوگرافی بخش اول
تغییر پوشش سطوح توپوگرافی بخش دوم
آشنایی با Height map
آشنایی با Height map و عملکرد آن در ساخت توپوگرافی
ترکیب آب و توپوگرافی
اضافه کردن اقیانوس به پروژه
قرار دادن چمن بیعی در محیط
قرار دادن چمن و محیط تصادفی
آشنایی با Nature Library
چیدمان Nature در محیط پروژه
جانمایی ساختمان در محیط توپوگرافی
ایجاد طبیعت(Enviroment):
تنظیم خورشید و آسمان
افکت خورشید
›تنظیمات افکت خورشید
تنظیمات افکت آسمان
افکت مه
اضافه کردن آبجکت مه
افکت پاییزی
بازخوانی (Recover) کردن یک پروژه
افکت بارش باران
افکت بارش برف
افکت آتش و دود
تنظیمات افکت آتش و دود
چینش آبجکتها در پروژه:
کنترل Advanced option در محیط و افکت ها بخش ۱
کنترل Advanced option در محیط و افکت ها بخش ۲
اضافه کردن انسان و حیوانات در پروژه
اضافه کردن تجهیزات خارجی ساختمان
اضافه کردن تجهیزات داخلی ساختمان
اضافه کردن وسایل نقلیه به صحنه
ایجاد متریال:
وارد کردن مدل در محیط لومیون بخش ۱
وارد کردن مدل در محیط لومیون بخش ۲
وارد کردن مدل در محیط لومیون بخش ۳
تعریف تفکیک سطوح در مدلسازی
شناخت متریال های محیط لومیون
قرار دادن متریال بر روی سطوح- بخش ۱
قرار دادن متریال بر روی سطوح- بخش ۲
قرار دادن متریال بر روی سطوح- بخش ۳
قرار دادن متریال بر روی سطوح- بخش ۴
قرار دادن متریال بر روی سطوح – بخش ۵
قرار دادن متریال بر روی سطوح- بخش ۶
قرار دادن متریال بر روی سطوح- بخش ۷
بروزرسانی پروژه در حال ساخت
ویرایش متریال ها(بخش ۱)
ویرایش متریال ها (بخش ۲)
شخصی سازی متریال ها
ترکیب(Merge) پروژه های در حال اجرا
نورپردازی:
آماده سازی یک صحنه جهت نورپردازی
قرار دادن منابع نوری در پروژه
آشنایی با انواع منابع نوری
نور مخروطی Spot Light
نور نقطه ای Omni Light-بخش ا
نور نقطه ای Omni Light- بخش ۲
هدف دار کردن نور مخروطی Target Light
نور محیطی linear Light
نور محیطی Area Light
نور مخروطی (Spot Light)
نور پشت پنجره محیطی (Area Light)
Rendering:
مقدمه
Photo Rendering
Camera Settings
Render Output
Render Elements (Aditional Chanel)
Photo Set
ایجاد یک فیلم
ضبط یک فیلم
ایجاد افکت های تصویری- بخش ۱
ترکیب افکت های تصویری
ایجاد حرکت در انیمیشن ۱
ایجاد حرکت در انیمیشن ۲
ایجاد افکت های تصویری- بخش ۲
خروجی گرفتن انیمیشن- بخش ۱
خروجی گرفتن انیمیشن- بخش ۲
بررسی خروجی های لومیون
ساخت فیلم ترکیبی
صحبت پایانی
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.