آموزش 3ds Max 2020 – دوره مقدماتی
۱ – ورود به برنامه
مقدمه – محيط عمومی برنامه – کار با نوار منو – نوار ابزار اصلی – تنظیمات اولیه نرم افزار
۲ – کار با Viewportها
کاربرد نماهای دید – طرح بندی Viewportها – افزودن طرح بندی Viewportها – انواع Workspace
۳ – ابزارهای کنترل Viewportها
ابزارهای بزرگنمایی – ابزارهای سرور Viewport ها – چرخاندن Viewportها (۱) – چرخاندن Viewportها (۲)
۴ – کار با ViewCube
کاربرد ViewCube – تنظيمات (ViewCube (۱ – تنظیمات (ViewCube (۲
۵ – مدیریت Viewportها
کار با StreeringWheels – حالت های مختلف نمایش – ویرایش محدوده Render – غیرفعال کردن Viewportها – افزودن تصویر به Viewport
۶ – ایجاد و ذخیره فایل ها
ایجاد اسناد جدید – ذخیره فایل ها – باز کردن فایل ها
۷ – پانل دستور
کار با Command Panel – کار با Rolloutها
۸ – درج و ویرایش Objectها
امکانات سربرگ Create – ترسیم دستی Box – ترسیم Box توسط مقادير – تنظیمات طراحی Box – تغییر نام و رنگ
۹ – روش های انتخاب
انتخاب توسط نام – انتخاب ناحیه ای
۱۰ – انتخاب توسط نام – انتخاب ناحیه ای
کار با Sphere – کار با Cylinder و Torus – انواع (Standard Primitives (۱ – انواع (Standard Primitives (۲ – انواع (Standard Primitives (۳
۱۱ – کار با Extended Primitives
کار با Hedra و ChamferBox – کار با OilTank و Spindle – کار با Gengon و Prism – کار با Torus Knot – انواع Extended Primitives
۱۲ – منوی Geometry
منوی Geometry
۱۳ – درج انواع در و پنجره
ایجاد انواع در – کار با پنجره های Awning – کار با سایر انواع پنجره ها
۱۴ – درج و ویرایش گونه های گیاهی
درج گونه های گیاهی – ویرایش گونه های گیاهی
۱۵ – ایجاد دیوار و پلکان
ایجاد دیوار – ایجاد پلکان – تنظیمات پلکان
۱۶ – کار با ابزارهای ویرایشی
ابزار Select And Move – ابزار Select And Rotate – تغییر اندازه Objectها
۱۷ – تکثير Objectها
تکثیر توسط گیز موی حرکتی – کاربرد حالت Reference – تكثير توسط گزینه Clone
۱۸ – قرینه سازی
قرینه سازی
۱۹ – ایزوله، قفل کردن و گروه بندی
ایزوله و قفل کردن Objectها – گروه بندی Objectها
۲۰ – آزمون عملی
۶ دوره آزمون عملی
آموزش 3ds Max 2020 – دوره متوسط
۱ – سربرگ Modify
کار با سربرگ Modify – تغییر تعداد Segment ها – تنظیم پارامترهای کره و استوانه – پارامترهای سایر Objectها
۲ – کار با Modifierها
آشنایی با Modifierها – کار با Affect Region – کار با Bend
۳ – انواع Modifierها (۱)
کار با Displace – کار با Edit Poly – کاربرد Edit Poly – کار با Face Extrude – کار با FFD – کار با Melt و Mirror
۴ – انواع Modifierها (۲)
کار با Noise و Push – کار با Relax – کار با Shell و Smooth – کار با Spherify – کار با Stretch و Symmetry – کار با Taper و Twist
۵ – طراحی سیب
ساخت بدنه سیب – افزودن ساقه به سیب
۶ – ترسیم خط
کار با Line – روش های ترسیم خط
۷ – کار با رول آوت Rendering
کار با رول آوت Rendering
۸ – درج و ترسیم Splineها
ترسیم دایره، کمان و چندضلعی – درج و ویرایش متن – سایر انواع Spline ها (۱) – سایر انواع Spline ها (۲)
۹ – ویرایش Splineها
ویرایش Spline ها (۱) – ویرایش Spline ها (۲) – ویرایش Spline ها (۳)
۱۰ – اصول و تنظیمات Render
اصول Render – تنظیمات Render
۱۱ – نورپردازی
اصول مقدماتی نورپردازی – نورهای Spot – سایر انواع نور
۱۲ – تنظیم نورها
تنظیمات عمومی نورها – تنظیم رنگ و شدت نور
۱۳ – جلوه های نوری
کار با جلوه های نوری – تنظیمات عمومی جلوه های نوری – طراحی افکت تابش نور خورشید
۱۴ – کادر Material Editor
امکانات کادر Material Editor – تنظیمات (Material Editor (۱ – تنظيمات (Material Editor (۲ – رول آوت های Material Editor – کار با Blinn Basic Parameters
۱۵ – ایجاد متریال توسط Mapها
ایجاد متریال توسط Mapها
۱۶ – انواع Shaderها
کار با انواع Shaderها – متریال فلزی و شیشه ای (1) – متریال فلزی و شیشه ای (۲)
۱۷ – ایجاد متریال سیب
ایجاد متریال سیب
۱۸ – اصلاح ساختار Objectها
اصلاح سیب توسط متریال ها – ایجاد متریال پرتقال
۱۹ – ایجاد سایر انواع متریال
ایجاد متریال برگ – ایجاد متریال شیشه و چاقو – ایجاد متریال دیوار و کف
۲۰ – آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی
آموزش 3ds Max 2020 – دوره پیشرفته
۱ – طراحی مهره های شطرنج
ترسیم اولیه مهره سرباز – ویرایش خطوط محيطی – سه بعدی سازی مهره سرباز – طراحی مهره رخ – اصول و مبانی اشتراک Object ها – طراحی مهره فيل
۲ – درج ویرایش دوربین ها
درج دوربین – اصول ویرایشی دوربین ها
۳ – تنظیم پارامترهای دوربین
تنظيم پارامترهای دوربین (۱) – تنظیم پارامترهای دوربین (۲)
۴ – ایجاد انیمیشن
اصول ایجاد انیمیشن – ایجاد انیمیشن توسط Auto Key – ایجاد انیمیشن توسط Set Key
۵ – کادر Time Configuration
تنظیمات Timeline – تنظیم نحوه نمایش انیمیشن
۶ – ذخیره انیمیشن
ذخیره انیمیشن (۱) – ذخیره انیمیشن (۲)
۷ – تنظيم حرکت انیمیشن
کنترل حالت حرکت انیمیشن – شبیه سازی حرکت گوی – کادر محاوره ای Curve Editor – تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی
۸ – سایر روش های ایجاد انیمیشن
استفاده از Dummy – ایجاد انیمیشن Dummy – ایجاد Noise Animation
۹ – ایجاد و ویرایش اسکلت
ایجاد و حرکت دادن اسکلت – کنترل دویدن و پریدن اسکلت
۱۰ – ویرایش حرکات اسکلت
افزودن Footstepها – تغییر مسیر و حذف Footstepها – حرکت استخوان های اسکلت
۱۱ – اتصال اسکلت به کاراکتر و افزودن انواع استخوان ها
آماده سازی کاراکتر – درج اسکلت بر روی کاراکتر – تغییر ابعاد استخوان ها – درج انگشت برای اسکلت – ایجاد مهره های گردن – ایجاد زائده پشت سر
۱۲ – ایجاد حرکت کاراکتر
اتصال استخوان ها به کاراکتر – ایجاد حرکت برای کاراکتر
۱۳ – ایجاد و ویرایش پرچم
نحوه ایجاد پرچم – ویرایش حرکت پرچم – طراحی بافت پارچه – افزودن عامل باد
۱۴ – ساخت و ویرایش مو
ساخت مو – ویرایش مو (۱) – ویرایش مو (۲)
۱۵ – طراحی لوگو
ایجاد و ویرایش خطوط محيطی – تعیین میزان گردشدگی خطوط – ایجاد لوگوی سه بعدی
۱۶ – نورپردازی Light Tracer
اصول نورپردازی Light Tracer – اصول ویرایشی Light Tracer – تنظیمات (Light Tracer (۱ – تنظیمات (Light Tracer (۲
۱۷ – ویژگی Snapping
ویژگی (Snapping (۱ – ویژگی (Snapping (۲
۱۸ – طراحی داخلی
ترسیم دیوارها – ترسیم پنجره و درج متریال – ایجاد سقف و کف – چیدن مبلمان
۱۹ – طراحی صندلی
مبانی طراحی صندلی – طراحی میله های صندلی – ایجاد تکیه گاه – تکمیل طراحی صندلی
۲۰ – آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی
نرم افزار 3ds Max 2020
این دیسک شامل نسخه نهایی نرم افزار Autodesk 3ds Max 2020 به منظور استفاده در آموزش 3ds Max 2020 می باشد. پس از نصب با مراجعه به پوشه برنامه در دیسک و مشاهده فیلم آموزشی، نرم افزار را بر روی سیستم خود فعال کنید. Autodesk 3ds Max 2020 بر روی ویرایش ۶۴ بیتی ویندوز 7 یا نسخه های جدیدتر از آن قابل نصب خواهد بود.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.